osport

osport

آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران
osport

osport

آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران

چگونه برای کاهش وزن طناب بزنیم

چگونه برای کاهش وزن طناب بزنیم

طناب زدن  به میزان پیاده روی، کالری می سوزاند.

 

 زمان کافی برای رفتن به باشگاه بعد از کار یا انگیزۀ لازم برای ملحق شدن به کلاس ورزشی هرهفته ای را ندارید؟ سری به فروشگاه محلی نزدیک به خود بزنید و یک طناب تهیه کنید. طناب زدن 13 کالری در دقیقه می سوزاند. طناب زدن آسان نیست و به میزان پیاده روی کالری می سوزاند.طناب زدن ورزش هوازی خوبی است که واقعاً می تواند سرعت پمپاژ قلب را افزایش دهد و در سوزاندن کالری بیشتر و کاهش وزن مؤثر باشد. در ابتدا بر طناب زدن اولیه مهارت پیدا کنید و سپس انواع مختلف آن را برای چالش و هیجان بیشتر امتحان نمایید.

ادامه مطلب ...

10 تا از پر فروش ترین کفش های ورزشی برند دنیا

10 تا از پر فروش ترین کفش های ورزشی برند دنیا

کفش ورزشی تأثیر زیادی بر عملکرد و سلامتی ورزشکار دارد و انتخاب کفش ورزشی مناسب برای ورزشکار بسیار با اهمیت است.

 

در زیر 10 تا از پر فروش ترین برندهای کفش های ورزشی دنیا در سال 2016 لیست شده است. کفش یک نیاز اساسی برای ورزشکار برای شرکت در تمرین و مسابقات است. کفش همچنین یک همنشین عالی برای شخص دونده و اهل پیاده روی است. که احساس بهتری نسبت به صندل و Barefoot به شخص می دهد. به ویژه برای یک ورزشکار و یا یک فرد اهل ورزش انتخاب کفش مناسب بسیار اهمیت دارد و تأثیر زیادی بر عملکرد شخص می گذارد. کفش ورزشی خوب به حفظ سلامت پا و راحت کردن تحرک کمک می کند درنتیجه عضلات و استخوان های پا به  سرعت خسته نمی شوند.

ادامه مطلب ...

مزایای سلامتی هنرهای رزمی

مزایای سلامتی هنرهای رزمی

هماهنگی عضلات، انعطاف پذیری و تعادل از طریق ورزش های رزمی بهبود بخشیده می شود.

 

بسیاری از جوانان با هنرهای رزمی به عنوان یکی از اولین ورزش ها و فعالیت های رقابتی بزرگ شده اند. نه تنها هنرهای رزمی فعالیت فوق العاده ای برای فعال نگه داشتن فیزیکی بدن است، بلکه در مسیر بدست آوردن کمر بند سیاه حس موفقیت و اخلاق را به انسان القا می کند. اما اگر شما هیچ تجربۀ قبلی دربارۀ هنرهای رزمی ندارید، هنوز هنرهای رزمی یک فعالیت ایده ال است که می توانید به عنوان بزرگسال انتخاب نمایید. و در این مطلب 10 مزیت هنرهای رزمی را بیان می کنیم. 

 

تمرین کل بدن: هنرهای رزمی تمرین هوازی فوق العاده ای است که تمام گروه های عضلانی در بدن به کار می گیرد. استقامت، هماهنگیعضلات، انعطاف پذیری، تعادل و قدرت از طریق ورزش های رزمی بهبود بخشیده می شود.

ادامه مطلب ...

چگونه شنا کنیم

چگونه شنا کنیم

شنا ورزشی کامل است و مزایای بسیار زیادی برای بدن انسان دارد.

 

در آب احساس راحتی کنید ولی تنها به شنا نروید. در عمق مناسب شنا کنید. شناور ماندن و عمل بازدم را در آب مرتب تمرین کنید. ضربه زدن با پاها و مقدمات شنای کرال مانند کرال پشت و یا کرال سینه را بیاموزید و استفاده از دست ها برای بالا آمدن از عمق آب را فراگیرید.

 

بخش اول

در آب احساس راحتی کنید

1-ترس به خود راه ندهید

بسیاری از افراد یادگیری شنا را به خاطر ترس از غرق شدن رها می کنند. در حالیکه با رعایت برخی نکات ایمنی ساده می توان از این امر پیشگیری کرد. این دستورالعمل ها را زمانیکه در حال شنا کردن هستید دنبال کنید. احتمال غرق شدن تا حد زیادی کاهش می یابد.

ادامه مطلب ...

معرفی برند مرل

معرفی برند مرل

مرل یکی از فنی ترین برندهای موجود است و جای تعجب نیست که اینچنین شهرت جهانی و فوق العاده ای در بازار دارد.

 

در طول سه دهۀ پیش رندی مرل شروع به طراحی و ساخت چکمه های دست ساز مرسوم برای یک گروه کوچک علاقه مند به ورزش در فضای باز نمود. مجله Backpacker نوشت: " بهترین کفش های پیاده روی که تا به حال ساخته شده است" همچنین این مجله چکمه های مرل را " راحت ترین و کاربردی ترین چکمه  ها در شمال امریکا" نامید. از آن زمان تا کنون شرکت مرل راه طولانی را طی کرده است. سفری که در انتخاب طراحی محصولات، تشخیص سلیقۀ مشتریان و رسیدن به هدف به شرکت کمک کرده است و شرکت را به یکی از برترین تولید کنندگان تجهیزات ورزشی فضای باز تبدیل کرده است.

ادامه مطلب ...