osport

osport

آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران
osport

osport

آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران

معرفی برند مرل

معرفی برند مرل

مرل یکی از فنی ترین برندهای موجود است و جای تعجب نیست که اینچنین شهرت جهانی و فوق العاده ای در بازار دارد.

 

در طول سه دهۀ پیش رندی مرل شروع به طراحی و ساخت چکمه های دست ساز مرسوم برای یک گروه کوچک علاقه مند به ورزش در فضای باز نمود. مجله Backpacker نوشت: " بهترین کفش های پیاده روی که تا به حال ساخته شده است" همچنین این مجله چکمه های مرل را " راحت ترین و کاربردی ترین چکمه  ها در شمال امریکا" نامید. از آن زمان تا کنون شرکت مرل راه طولانی را طی کرده است. سفری که در انتخاب طراحی محصولات، تشخیص سلیقۀ مشتریان و رسیدن به هدف به شرکت کمک کرده است و شرکت را به یکی از برترین تولید کنندگان تجهیزات ورزشی فضای باز تبدیل کرده است.

 

همه چیز از یک جفت کفش کابوی سفارشی شروع شد. رندی مرل از مدرسۀ صنعتی تولید کفش برای ساختن چکمه های دست دوز آمده بود. در نهایت او تصمیم گرفت مهارت با دست خود را در ساختن کفش های پیاده روی به کار گیرد و این کفش ها در همه جا پخش شد.

 

در سال 1981 رندی مرل همکاری خود را با دو مدیر اجرایی سابق شرکت اسکی، کلارک ماتیز و جان شوایتزر، که تمایل داشتند کار مستقلی را راه اندازی کنند شروع کرد. تخصص رندی در ساخت کفش همراه با تجربۀ صنعتی جان و کلارک و غریزۀ ورزشی آن ها ترکیب بی نقصی را به وجود آورد. با همدیگر شروع به طراحی مدل های مقرون به صرفه تر از کفش پیاده روی و با عملکرد بالا کردند.

 

هریک از اعضای این گروه سه نفره توانایی های ویژه و منحصر به فردی داشتند. طرح محصولات اصلی مرل با رندی بود. کلارک در زمینۀ دانش  مدیریت تولید کمک می کرد و در ضمن بازاریاب زرنگ و دانایی بود. جان شوایتزر تیزهوشی در کسب و کار و منابع ایتالیایی را به همراه داشت. برند مرل با این افراد شروع به شکل گیری کرد.

 

تیم تولید تکنولوژی چکمه های کابوی امریکایی را در فرایند ساخت چکمه های ایتالیایی استفاده نمود. یک چهارم اینچ ضخامت پاشنه طراحی شده بود که دوام چکمه را تا یک دهه افزایش می داد. در حقیقت چکمه های Wilderness یکی از اولین تولیدات مرل با امضای او بود که امروزه  هم هنوز وجود دارد.

 

در سال 1983، اولین تولیدات مرل به بازار عرضه شد. در همان سال شرکت اولین بار چکمه های پیاده روی برای زنان با تکنولوژی راحتی ®QForm با طراحی منحصر به فرد برای ساختار استخوانی و گام کوهنوردان زن برای ایجاد راحتی بیشتر و عملکرد بالا را معرفی کرد.

 

در سال 1985 مدل Eagle راه اندازی شد. ترکیب عملکرد کفش دو با کفش های wilderness کفش های سریع تر و سبک تری را به وجود آورد. این اولین نوع از این کفش ها در تاریخ مرل بود و آغاز جنبش شرکت به سمت تکنولوزهای ورزشی بود.

 

در سال 1993 شرکت اولین مدل کفش های ورزشی خود را منتشر کرد.در طول ده سال آینده شرکت به نوآوری های خود ادامه داد و کفی های ®VIBRAM کوهستان، کفش های JUNGLE MOCS و مجموعۀ جهانی شرکت معرفی شد.

 

در سال 1995 شرکت Vibram کفی جدیدی را برای شرکت مرل ارائه کرد. این کفی بسیار سبک، بادوام و انعطاف پذیر بود که کشش بسیار  خوبی را ایجاد می کرد و در برابر سایش بسیار مقاوم بود.

 

در سال 2006 شرکت، خط تولید پوشاک را راه اندازی کرد. همکاری خود را با شرکت THE NATIONAL PARK FOUNDATION آغاز کرد.

 

در سال 2010 محصولات مرل در 151 کشور فروخته شد. در سال 2011 بعد از پانزده سال از همکاری، مرل و شرکت Vibram  مجموعه ای ازBarefoot ( نوعی کفش دو سبک بر اساس موقعیت پای برهنه که بدون تفاوت ارتفاع بین پاشنه و پنجه و یا ارتفاع کمی تولید می شود) برای  زنان، مردان و کودکان معرفی کرد.

 

این یک سفر شگفت انگیز بود. اما شرکت واقعاً در آغاز راه بود. در سال 2016 مرل همکاری خود را با  TOUGH MUDDER آغاز کرد. این امر یک فرصت عالی برای قراردادن مرل در یک آزمون کلی بود.

 

امروزه مرل در جهت تبدیل شدن به یکی از بزرگترین تولید کنندگان کفش، پوشاک و لوازم جانبی ورزشی تلاش می کند. شرکت معتقد است که هیچ چیر نباید مانع بهره گیری از امکانات ورزشی فعال فضای باز شود. پس این بازی های کامپیوتری و تلفن ها را کنار بگذارید و ورزش های  فضای باز را تجربه کنید. بدوید، بپرید راه بروید فقط مطمئن شوید چیزی که دوست دارید انجام می دهید. فعالیت های طبیعی را انجام دهید.

 

از اولین سفارش شرکت مرل و ساخت چکمۀ پیاده روی تا آخرین محصولات با تکنولوژی بالا، شرکت تمام محصولات خود را با در نظر گرفتن چهار ارزش اصلی یعنی راحتی، دوام، طراحی و انطباق پذیری تولید می کند. همۀ این کارها برای از بین بردن موانع لذت در ورزش های هوای آزاد  است.

 

ترجمه شده توسط تیم Osport

استفاده از این مطلب با ذکر منبع بلا مانع است.

منبع: سایت www.merrell.com www.cloggs.co.uk

 

منبع : معرفی برند مرل


ورزش  ، فروشگاه ورزشی ، مربیان و باشگاه ها ، استعدادیابی ورزشی ، ویدئوهای ورزشی ، تورها و بلیط های ورزشی ، مسابقات و چالش های ورزشی ، علم ورزش ، محصولات رزمی ، محصولات فیتنس ، محصولات ورزش های آبی ، پیشنهاد شگفت انگیز ، محصولات پزشکی ورزشی ، آدیداس ، لینینگ ، چمپکس ، نایک

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.