osport

osport

آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران
osport

osport

آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران

مصاحبه با گرت بیل برندۀ جایزه بهترین بازیکن اروپا

مصاحبه با گرت بیل برندۀ جایزه بهترین بازیکن اروپا

گرت بیل برنده جایزۀ بهترین بازیکن اروپا

 

گرت بیل درباره سال سرنوشت ساز، سالی که در آن برای رئال مادرید و ولز درخشیده است صحبت می کند.

 

گرت بیل یکی از سه نامزد نهایی بهترین بازیکن سال یوفا 2016-2015 بود. گرت بیل علاوه بر قهرمانی لیگ قهرمانان، با تیم ملی ولز در نیمه نهایی رقابت های یورو 20166 حضور داشت.

 

فوروارد رئال مادرید، همراه با هم تیمی خود کریستیانو رونالدو و آنتوان گریزمان از اتلتیکو مادرید لیست کوتاه سه نفره را تشکیل می دادند.

این سه نفر بیشترین رأی را از روزنامه نگاران از هر 55 عضو فدراسیون های یوفا دریافت کردند. که در راس آن ها معروف ترین نام های اروپایی دیده می شود.

 

گرت بیل بهترین فصل خود را از زمان آمدن به اسپانیا از سال 2013 سپری کرده است. میانگین یک گل در هر 92 دقیقه در لالیگا، و او یکی از اعضای کلیدی پیروزی رئال مادرید در لیگ قهرمانان بود. در پایان فصل او به ولز پیوست تا در فینال یورو 2016 شرکت کند. در این رقابت او سهگل به ثمر رساند به طوریکه تیم کریس کولمن، قبل از از دست دادن نتیجه در برابر قهرمان نهایی یعنی تیم ملی پرتغال، به بازی نیمه نهایی  رسید.

 

گرت بیل درمورد این فصل در آستانۀ جوایز یوفا صحبت می کند.

 

جهان فوتبال: انتخاب شدن در بین سه تا از بهترین بازیکنان اروپا چه حسی دارد؟

گرت بیل: بدیهی است که افتخار فوق العاده ای برای من است. بدیهی است که من می دانم که شما بدست آوردن این جوایز فردی را فقط مختص خود نمی دانید. شما این جوایز را از طریق بازی برای تیم به دست می آورید و نامزد شدن بسیار شگفت انگیز است. من یک تشکر بزرگ از همۀ هم تیمی های خود در سطح بین المللی و باشگاهی دارم. نشستن در اینجا بسیار فوق العاده است.

 

جهان فوتبال: برجسته ترین عملکرد شما در فصل گذشته چه بوده است؟

گرت بیل: مطمئناً بردن فینال لیگ قهرمانان. من تصور می کنم که آن فصل سخت و طولانی بود. ما بسیار جنگیدیم و بازی فینال در مقابلاتلتیکو مادرید بازی بسیار سختی بود. ما ادامه دادیم، مبارزه کردیم و در نهایت جایزه ای که می خواستیم را به دست آوردیم. این بزرگترین خاطره  ای است که من می توانم در حال حاضر بیان کنم.

 

 

جهان فوتبال: این فصل در چه رتبه ای در طول زندگی حرفه ای شما قرار می گیرد؟

گرت بیل: این فصل در بالاترین موقعیت قرار می گیرد. من تصور می کنم این فصل، فصل باورنکردنی بود. بویژه پیروزی در لیگ قهرمانان و سپس رفتن به یورو و انجام یک کار شگفت انگیز با ولز. آن ها دو لحظه عالی در زندگی من، در زندگی حرفه ای من بودند. و من هرگز آن لحظات را فراموش نخواهم کرد.

 

 جهان فوتبال: بردن جایزه بهترین بازیکن اروپا چه معنی می دهد؟

گرت بیل: البته که بردن این جایزه شگفت انگیز است. اما من فقط بر عملکرد خود تمرکز می کنم، چگونه می توانم برای تیم کار کنم، چه کاری می توانم برای تیم انجام دهم. اگر جوایز  فردی نصیب من شد بدیهی است که آن بسیار عالی است اما این جوایز اولویت من نیست. بدیهی است که من می خواهم با تیم به پیروزی برسم، با کشورم و وقتی شما آن را انجام دادید برای جوایز انفرادی اقدام می کنید.

 

 

ده بازیکنی که قبلاً این جایزه را دریافت کرده اند. به ترتیب حروف الفبا

گرت بیل (رئال مادرید، ولز)

جیانلوئیجی بوفون (یوونتوس، ایتالیا)

آنتوان گریزمان (اتلتیکو مادرید، فرانسه)

تونی کروس (رئال مادرید، آلمان)

لیونل مسی (بارسلونا، آرژانتین)

توماس مولر (بایرن مونیخ، آلمان)

مانوئل نویر (بایرن مونیخ، آلمان)

په په (رئال مادرید، پرتغال)

کریستیانو رونالدو (رئال مادرید، پرتغال)

لوئیس سوارز (بارسلونا، اروگوئه)

 

ترجمه شده توسط تیم Osport

استفاده از این مطلب با ذکر منبع بلا مانع است.

منبع: سایت www.worldsoccer.com


منبع : مصاحبه با گرت بیل برندۀ جایزه بهترین بازیکن اروپا


ورزش  ، فروشگاه ورزشی ، مربیان و باشگاه ها ، استعدادیابی ورزشی ، ویدئوهای ورزشی ، تورها و بلیط های ورزشی ، مسابقات و چالش های ورزشی ، علم ورزش ، محصولات رزمی ، محصولات فیتنس ، محصولات ورزش های آبی ، پیشنهاد شگفت انگیز ، محصولات پزشکی ورزشی ، آدیداس ، لینینگ ، چمپکس ، نایک

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.