osport

osport

آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران
osport

osport

آنلاین اسپرت،سامانه آنلاین ورزش ایران

راهنمای خرید توپ پیلاتس

راهنمای خرید توپ پیلاتس

استفاده از توپ پیلاتس برای یوگا، پیلاتس و یا گرم کردن قبل از انجام ورزش اصلی سودمند است

 

استفاده از توپ پیلاتس برای یوگا، پیلاتس و یا گرم کردن قبل از انجام ورزش اصلی سودمند است. توپ پیلاتس باید متناسب با نیازهای شما باشد. با پیروی کردن از مراحل زیر توپ پیلاتس متناسب با نیازهای خود خریداری کنید. به فروشگاه Osport سر بزنید.

 

تصمیم بگیرید که به چه سایزی از توپ پیلاتس احتیاج دارید. قد شما چند سانتی متر است؟ استانداردهای پیشنهادی به صورت زیر است.

توپ های سایز کوچک که عموما 55 سانت قطر دارند: این توپ ها برای افرادی با قد 155 تا 167 سانت مفید است.

توپ های سایز متوسط با قطر 65 سانت: این توپ ها برای افرادی با قد 170 تا 185 سانت مفید می باشند.

توپ هایی با سایز بزرگ و با قطر 75 سانت: این توپ ها برای افرادی با قد بالای 187 سانت مفید است.

اگر قد شما بین دو رنج قرار دارد، ابتدا دو سایز را امتحان کنید و سپس تصمیم بگیرید که کدامیک را خریداری نمایید.

 

 تصمیم بگیرید که به چه کیفیتی از توپ پیلاتس احتیاج دارید. همه توپ های پیلاتس برای انواع ورزش ها طراحی نمی شوند. برخی ها برای کاربردهای سبک طراحی می گردند. درحالیکه بقیۀ توپ ها بادوام تر هستند و برای تمرینات سنگین تر مورد استفاده قرار می گیرند. کیفیت ها را بررسی کنید تا مطمئن شوید که در طول تمرین توپ پاره نمی شود.

 

توپ های با کیفیت بالا در اثر سوراخ شدن یک دفعه نمی ترکند و باد آن ها به آرامی خالی می شود و زمان کافی برای بلند شدن از روی توپ را دارید و این امر از افتادن ناگهانی و آسیب دیدن شما پیشگیری می کند.  

 

به خاطر داشته باشید که ممکن است در حالیکه روی توپ هستید، بخواهید وزنۀ اضافه حمل کنید. پس توپی را انتخاب نمایید که تحمل وزنی بیشتر از وزن خودتان را داشته باشد.

 

ممکن است برای مدت زیادی از توپ استفاده نکنید. در ورزش های تفریحی از آن استفاده نمایید. و یا به عنوان جایگزین صندلی در دفتر کار خود از آن استفاده نمایید. پس توپی را انتخاب نمایید که متناسب با  میزان کاربرد شما باشد.

 

فروشگاهی را برای خرید توپ انتخاب کنید. بیشتر فروشگاه های کالاهای ورزشی مانند Osport توپ پیلاتس دارند. و شما می توانید بهترین ها را  در این فروشگاه بیابید.

 

قبل از اینکه توپ پیلاتس را به خانه بیاورید، آن را چک کنید. توپ های پیلاتس معمولاً بدون باد فروخته می شوند. اما احتمالاً وسیله برای باد کردن توپ در دسترس است. اگر شانس این را دارید که بتوانید قبل از خرید توپ پیلاتس روی چندتا از آن ها بنشینید، توپی را انتخاب کنید که  زمان نشستن روی توپ مفصل ران هم تراز با زانو باشد.

 

زمانیکه توپ پیلاتس خود را انتخاب کردید به کار گرفتن از آن را فرا گیرید. برای هر تمرین باید قسمت خاصی از بدن را هدف قرار دهید. برای مثال اگر می خواهید بر روی عضلات شکمی کار کنید دراز نشست را با توپ پیلاتس انجام دهید.

 

اگر با توپ پیلاتس خود احساس ناراحتی می کنید آن را به فروشگاهی که آن را خریده اید بازگردانید. ممکن است به توپ پیلاتس جدیدی احتیاج  داشته باشید و یا توپ شما به تنظیم باد احتیاج داشته باشد.

 

توپ ها با هر دو مادۀ نرم تر و محکم تر موجود هستند. توجه داشته باشید که هر دو نوع توپ بادوام هستند. در هر حالت کیفیت کلی ملاک است. نرمی توپ زمانی فاکتور با اهمیتی است که بخواهید از توپ به عنوان صندلی استفاده کنید و احساس راحتی روی آن داشته باشید.

 

ترجمه شده توسط تیم Osport

استفاده از این مطلب با ذکر منبع بلا مانع است.

منبع: سایتwww.wikihow.com

 

منبع : راهنمای خرید توپ پیلاتس


ورزش  ، فروشگاه ورزشی ، مربیان و باشگاه ها ، استعدادیابی ورزشی ، ویدئوهای ورزشی ، تورها و بلیط های ورزشی ، مسابقات و چالش های ورزشی ، علم ورزش ، محصولات رزمی ، محصولات فیتنس ، محصولات ورزش های آبی ، پیشنهاد شگفت انگیز ، محصولات پزشکی ورزشی ، آدیداس ، لینینگ ، چمپکس ، نایک

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.